Aşk Nickleri

Sensiz geçen akşamlarımın karanlığı getirecek benim ölümümü
Üç günlük dünyada beş kuruşluk aşklarla geçiniyoruz
Bak ve gör yüzümü ve aynaya bak gör yüzsüzlüğünü
Gözlerindi beni benden alan ellerindi son nefesimde yanımda olacak olan
En güzel günlerdi o günler duman gibi kaybolup gitti nefesler
Bir parça aşk bir parça sen bir parça mutluluktu tek dileğim
Hayatımın son perdesini yaşattın iki günde
Sendin soğuk kış gecelerinde içimi ısıtan
Aşk, para ve mutluluk derlerdi param yetmedi kaybettiğim aşkımı almaya
Ömrüme ömür katan beni hayata bağlayn tek şeydi gözlerin
Tek bir yarım sende kaldı sustum gidiyorum bir tanem
Gün durdu gece oldu o ayrılık mesajını sende alınca
Şarkılar sustu bülbüller dile geldi hatıra dolu eski günlerimizi dinleyince
Gel bir şey söyle şu gönlüme bir laf da sen geçir deli sevdama
Delice bir şeydi seni sevmek delice bir şeydi teklifine evet demek
Beni benden alan gözlerin, son ayrılıkta ettiğin veda sözlerin
Karanlık geceler bizim aşkımızı heceler http://nickjex.blogspot.com
Ağlarım sensiz geçen gecelerde ağlarım senle geçirip yazık ettiğim günlerime
Aşk laftan anlamazki kalbim sensiz olmayı bilemez ki
Keşke çocuk olsaydım hiç yoktan sadece düştüğümde ağlardım
Ölüm bile ayıramazdı bizi hani ha!
Buraya bir aşk nicki yazıcaktım ama o aşk artık bitti
Özledim o sımsıcak gülüşünü özledim
Aşkım hayatım bebeğim herşeyim(din)
Kalbimi çalan gözlerin bende başka herşeyi görer olmuş
Senle aşka başlamak hataydı başlayamamaksa ızdırap
Kalpinde hapis yatan bir tutsağım ben
Gencecikken öldürdün beni hapis de olan hislerimdi
Sana sözlerim ömrün boyunca cevap vermeyeceğin bir nefret olacak
O gülen gözlerindi beni yakalayan sözlerindi beni yargılayan
En büyük hataydı senle aşka başlamak bu hatanın suçlusu ise benim
Bırak artık yakamı aşk bana getiremedin ki sadık sevgili
Msn Nickleri © 2008 Y. Metin YıldırımWebmaster şarkı dinle